Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

5. Nejčastější obsah studia MBA

9 KAPITOL, KTERÉ VÁS PROVEDOU DŽUNGLÍ MBA VZDĚLÁVÁNÍ Úvod
  1. Definice, historie, formy studia MBA
  2. Poslání MBA programů, profil absolventa
  3. Podmínky přijetí do programů MBA
  4. Typy studijních programů, metody výuky
  5. Nejčastější obsah studia MBA
  6. Možnosti akreditací programů MBA
  7. Ceny programů MBA
  8. Na co si dát při výběru MBA studia pozor
  9. Co je studium DBA

Nemáte teď dost klidu ke čtení? Pošleme vám všechny kapitoly i s bonusovým testem MBA programů rovnou do e-mailu. Můžete se k nim kdykoli vrátit.

MBA programy poskytují teoretické vzdělání v základních disciplínách managementu. Jejich součástí je však také zvládnutí potřebných manažerských dovedností jako například řešení problémů, rozhodování, jednání, komunikace.

Během studia bývají využívány aktivní metody – případové studie, diskuze, didaktické hry, hraní rolí, řešení reálných projektů a podobně. Konkrétní předměty MBA kurzu vždy závisí na zaměření studia.

Nejčastější předměty MBA kurzů:

  • Organizace a management
  • Interpersonální dovednosti
  • Vedení lidí
  • Projektové řízení
  • Strategické řízení
  • Marketing
  • Finanční management
  • Účetnictví, bilanční analýzy, daňový systém
  • Controlling
  • Informační systémy a technologie
  • Statisticko-matematické metody
  • Hospodářské a obchodní právo
  • Řízení lidských zdrojů
  • Interkulturní management
  • Komunikační trénink

Rozhodně byste si měli přečíst i kapitolu o akreditacích MBA studia. Velmi Vám pomůže při výběru relevantní vzdělávací instituce.


Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.

MENU