Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

Představujeme 2. knihu od autorů z TC Business School

Rozumíte svým zákazníkům? Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Marketing se zabývá především tím, jak zákazníkovi nejlépe pomoci vyřešit jeho problémy a jak s ním jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vrátil.


V této knize najdete řadu námětů, jak použít různé metody a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami, ale také jak vyladit vaši organizaci tak, aby si zvolila a naplnila právě ty příležitosti, které dokážete účinně využívat nejen v současnosti, ale i v budoucnosti.

Rozumíte svým zákazníkům? Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu.  Marketing se zabývá především tím, jak zákazníkovi  nejlépe pomoci vyřešit jeho problémy a jak s ním jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vrátil.  V této knize najdete řadu námětů, jak použít různé  metody a modely z marketingové teorie při  práci se zákazníky  a s jejich potřebami, ale také jak vyladit vaši organizaci tak, aby si zvolila  a naplnila právě ty příležitosti, které dokážete účinně využívat  nejen v současnosti, ale i v budoucnosti. Marketing je totiž nepřetržitým procesem  hledání prostoru, v němž můžete uplatnit to nejlepší, co vaše organizace umí. Uvedené  náměty jsou většinou ověřené v praktických projektech, na nichž  jsme měli možnost spolupracovat  s našimi studenty-manažery nebo s jejich firmami. V knize nenajdete úplný soupis všech marketingových nástrojů a teorií, ale výběr těch nástrojů a postupů, které se během 15 roků praxe s projety Action-Learning ukázaly jako užitečné v podmínkách organizací, s nimiž jsme pracovali. Prakticky žádnou teorii však není v managementu rozumné aplikovat bez předchozího přizpůsobení podmínkám konkrétní organizace. Modely a koncepce v této knize proto berte spíše jako námět k tvořivé diskusi s autory. Marketing je totiž nepřetržitým procesem hledání prostoru, v němž můžete uplatnit to nejlepší, co vaše organizace umí.

Uvedené náměty jsou většinou ověřené v praktických projektech, na nichž jsme měli možnost spolupracovat s našimi studenty-manažery nebo s jejich firmami.

V knize nenajdete úplný soupis všech marketingových nástrojů a teorií, ale výběr těch nástrojů a postupů, které se během 15 roků praxe s projety Action-Learning ukázaly jako užitečné v podmínkách organizací, s nimiž jsme pracovali.

Prakticky žádnou teorii však není v managementu rozumné aplikovat bez předchozího přizpůsobení podmínkám konkrétní organizace.

Modely a koncepce v této knize proto berte spíše jako námět k tvořivé diskusi s autory.

Kniha vyjde již začátkem dubna 2013.

Zpět na výpis aktualit


Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

MENU
int(0)