Představujeme 2. knihu od autorů z TC Business School
Rozumíte svým zákazníkům? Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Marketing se zabývá především tím, jak zákazníkovi nejlépe pomoci vyřešit jeho problémy a jak s ním jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vrátil.
V této knize najdete řadu námětů, jak použít různé metody a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami, ale také jak vyladit vaši organizaci tak, aby si zvolila a naplnila právě ty příležitosti, které dokážete účinně využívat nejen v současnosti, ale i v budoucnosti.
Marketing je totiž nepřetržitým procesem hledání prostoru, v němž můžete uplatnit to nejlepší, co vaše organizace umí.
Uvedené náměty jsou většinou ověřené v praktických projektech, na nichž jsme měli možnost spolupracovat s našimi studenty-manažery nebo s jejich firmami.
V knize nenajdete úplný soupis všech marketingových nástrojů a teorií, ale výběr těch nástrojů a postupů, které se během 15 roků praxe s projety Action-Learning ukázaly jako užitečné v podmínkách organizací, s nimiž jsme pracovali.
Prakticky žádnou teorii však není v managementu rozumné aplikovat bez předchozího přizpůsobení podmínkám konkrétní organizace.
Modely a koncepce v této knize proto berte spíše jako námět k tvořivé diskusi s autory.
Kniha vyjde již začátkem dubna 2013.