Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

TC Business School na snídani agentury InMedia v Bratislavě

Lidé z agentury InMedia nás zavolali, abychom účastníkům business breakfast řekli něco o tom, jak firmy budují kompetenční výhodu. Bez ní totiž jen těžko udrží krok s měnícími se potřebami zákazníků.


V organizaci se potřeba změn zpravidla ohlásí tím, že naše produkty nejdou na odbyt tak jako dříve nebo že je nedokážeme na rozdíl od dřívějška vyrábět dost kvalitně, rychle… To, co bylo někdy naší konkurenční výhodou (a mělo tedy schopnost otevřít zákazníkovu peněženku), má v propojeném světě dost krátký život – někdo to rychle okopíruje nebo nahradí ještě úžasnějším nápadem. Více méně to znamená, že své konkurenční výhody musíme aktualizovat už krátce po tom, co začaly fungovat. Ale k tomu, abychom takové aktualizace dokázali vymýšlet, se sami potřebujeme měnit, opouštět zažité myšlenky, postupy a postoje, hledat nové – tedy učit se. Nad novou konkurenční výhodou tedy leží něco jako „kompetenční výhoda“ – tedy schopnost trvalého učení se.

V případě, že máte cestu do Bratislavy a máte zájem se něco dovědět o tom, jak se dnes "dělá" marketing na Slovensku, objednejte si snídani u InMedie. Ještě mají několik míst volných.

Konkurenční kompetenční výhoda

Zpět na výpis aktualit


Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

MENU
int(12)