Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

Originální metoda výuky:
Action Learning Project

Principy metody Action Learning uplatňují studenti manažerských kurzů při hledání řešení situací ve vlastních firmách. Takzvaný Action Learning Project pak zcela konkrétně ukáže, jak spolu všechny situace  a stavy v organizaci souvisejí. Pomáhá na ně nahlížet z mnoha směrů a postupným zkoumáním problému hledat východisko.

Action Learning Project (ALP) není případová studie. Není to ani teoretické pojednání o fiktivním problému. Řeší vždy skutečnou situaci ve skutečné firmě. Ve firmě, pro kterou studenti MBA pracují. Absolventi své závěrečné ALPy v 80 procentech případů úspěšně aplikují k dosažení změn ve svých organizacích.

Action Learning Project manažery učí:

  • definovat problém a hledat jeho příčinu,
  • formulovat skutečný přínos řešení,
  • sbírat data z vlastní praxe, praxe kolegů i literatury,
  • přemýšlet o variantách řešení a pečlivě je vážit,
  • navrhnout formu implementace řešení, které povede k žádaným výsledkům,
  • a přitom se neustále učit z chyb i úspěchů spolustudentů, lektorů, zdokumentovaných příběhů.

 

Připravte se, učte se a prodejte vlastní nápady

  Důkladnou několikafázovou přípravou Action Learning Project začíná. Každou etapu přípravy připomínkují jak lektoři, tak manažeři ve studijní skupině (týmu). K přípravě projektu včetně implementačního plánu lze přistoupit až tehdy, jsou-li zodpovězeny mnohé otázky a vyvráceny všechny zásadní pochybnosti.

  Manažeři se při studiu MBA samozřejmě opírají o teoretické modely a literaturu, ale díky Action Learning Project jsou vedeni k neustálému kritickému přemýšlení o reálných souvislostech. Uvažují o své roli v organizaci. Jedním z výstupů Action Learning Project je studentova reflexe vlastního učení. Zobecněním takových zjištění se manažerovi dostává nových impulsů pro jeho osobní i profesní růst.

  Výstup Action Learning Project by neměl zůstat v šuplíku. K zavedení plánovaných změn musí manažer získat ve své organizaci podporu a do projektu ji přímo zapojit. U nadřízených nebo kolegů najít „zákazníka“, který jeho nápad „koupí“. Dalším  možným a logickým krokem je implementace výstupu ALPu.


Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.

MENU