Co potřebuje úspěšná firma?

Michal Henych Zpět do kategorie Management obecně

10.12.2010 0 komentářů

Co všechno potřebujete, abyste se stali opravdu úspěšnými manažery v úspěšné organizaci? No je toho určitě mnoho, ale kvůli všem složitostem se někdy zapomíná na ty nejjednodušší věci. Mnohdy je bereme jako samozřejmost, ale reality bývá jiná. A co by to tedy mohlo být? Pár námětů najdete v následujícím článku.

Seriál nejen pro manažer/ky - ONLINE a ZDARMA!

PROČ BYSTE MĚLI SERIÁLU VĚNOVAT ČAS?

  • Během několika dnů se vám otevře nový pohled na vedení týmů a firem.
  • Nečeká vás žádné akademické teoretizování. Ukážeme vám, jak rozpoznat manažerské problémy a jak postupovat při jejich zvládání.
  • Pochopíte, proč se některé potíže stále opakují a jak tomu předcházet.
  • Uvědomíte si, že zásadní rozdíl mezi skutečným úspěchem firmy a jejím pouhým přežíváním nejčastěji tkví jinde než v geniálních nápadech jednotlivce.
  • Přečtete si reálné příběhy podnikatelů a majitelů firem.
  • Díky novým poznatkům můžete zvednout hlavu z každodenní operativy, získáte nadhled pro přemýšlení o dalším rozvoji firmy a prostoru pro rodinu a koníčky.

>> PŘIHLASTE SE ZDE <<

Včera jsem náhodou viděl rozhovor s končícím guvernérem národní banky Zdeňkem Tůmou. Moderátor mu položil otázku, co by chtěl poradit svému nástupci. Čekal jsem nějaké odborné rady, ale odpověděl následovně:

  • Banka měla vždy dobré vztahy s jakoukoliv vládou. Národní banka má být sice nezávislou institucí, ale tyto dobré vztahy nám vždy pomáhaly.
  • Je příjemné, když je v bance dobrá atmosféra. Tu tam v prvé řadě vytváří vedení. Když je dobrá atmosféra, lidé pracují lépe a svoji práci dělají rádi.

Přiznám se, že jsem se až rozesmál. Již mnohokrát jsem se přesvědčil, že ty nejúčinnější věci jsou většinou ty nejjednodušší. A to, co platí v bance, funguje i v jakékoliv jiné firmě a organizaci. Stačí tedy:

  • Mít dobré vztahy se zákazníky, majiteli, dodavateli
  • Zaměstnance brát jako partnery a i s nimi mít dobré vztahy, nebojovat, ale snažit se (týmově) spolupracovat. Čím vyšší je důvěra mezi zaměstnanci, tím je práce rychlejší.

Jen si říkám, že kdyby tyto jednoduché principy byly v organizacích samozřejmostí, asi by je pan Tůma nezmiňoval.


Články weblogu na podobná témata:

 

Workshop: Agilní firma, aneb snazší cesta....

Svět se strašně rychle a hlavně nepředvídatelně mění. Včerejší jistoty v průběhu noci dávno roztály a ráno se vynořují nové příležitosti i hrozby. Přijďte 24. června 2020 od 9h na WORKSHOP do hotelu Modrá Růže na Praze 1 (metro Můstek) a připravte firmu i sebe na zvraty v chaotickém prostředí. Firmy v něm potřebují...zde

 



Zajímá nás Váš názor

RSS kanál komentářů k tomuto článku


Přihlášení k odběru zpravodaje

Přihlašte se k odběru zpravodaje a my vám budeme pravidelně posílat shrnutí nových příspěvků z weblogu na váš email

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.