Jak zlepšit porady

Helena Rosslerová Zpět do kategorie Procesy a organizační struktura

15.08.2012 0 komentářů

Jak jste spokojeni s pracovními poradami ve vašem podniku? Na takovou otázku asi málokdo odpoví „naprosto“. Spíš naopak. I tam, kde je systém schůzí zaběhaný a funkční, je co zlepšovat. Porady, jak známo, probíhají vždycky úplně jinak, než jste čekali. Když chcete něco důležitého řešit, nezbude na to čas, nebo to nikoho nezajímá. Případně to zaujme právě toho, kdo na vašich nápadech nenechá nit suchou. Není divu, že porady jsou často malými bitvami.

Seriál nejen pro manažer/ky - ONLINE a ZDARMA!

PROČ BYSTE MĚLI SERIÁLU VĚNOVAT ČAS?

  • Během několika dnů se vám otevře nový pohled na vedení týmů a firem.
  • Nečeká vás žádné akademické teoretizování. Ukážeme vám, jak rozpoznat manažerské problémy a jak postupovat při jejich zvládání.
  • Pochopíte, proč se některé potíže stále opakují a jak tomu předcházet.
  • Uvědomíte si, že zásadní rozdíl mezi skutečným úspěchem firmy a jejím pouhým přežíváním nejčastěji tkví jinde než v geniálních nápadech jednotlivce.
  • Přečtete si reálné příběhy podnikatelů a majitelů firem.
  • Díky novým poznatkům můžete zvednout hlavu z každodenní operativy, získáte nadhled pro přemýšlení o dalším rozvoji firmy a prostoru pro rodinu a koníčky.

>> PŘIHLASTE SE ZDE <<

Taky to tak máte? Nejste sami. Mnoho pracovních skupin vede dlouhé, únavné diskuse, z nichž většina účastníků odchází nespokojena. Tolik sil a drahocenného času, a přitom to důležité zůstává nevyřešeno. Čím to je? V každé skupině budou důvody trochu jiné, někde vládne chaos, jinde nekompromisní byrokracie, ale často se hlavní problém skrývá v přehlížených drobnostech.

Každá firma potřebuje řešit něco jiného. Co konkrétně potřebuje ta vaše? Nejlepší je zeptat se na zdroj obtíží přímo účastníků daného pracovního jednání. Nedávno jsme se tak ptali u nás, a byli jsme překvapeni, jak se naši manažeři shodli. Tak třeba odbíhání od tématu vadilo všem, včetně chronických „odbíhačů". Možná došlo ke shodě právě proto, že jsme si o tom prostě jen začali povídat. V případě souhlasu všech se novinka samozřejmě zavádí snáze.

Weblog TCBS - TC Business School - Jak zlepšit porady

Někdy stačí ke zlepšení málo. Když například zavedete po každých 45 minutách přestávku, lidé budou ochotněji respektovat zákaz telefonování v průběhu jednání, protože budou vědět, že naléhavé věci stihnou vyřešit v pauze. I zdánlivě nepatrná změna může vést k pozoruhodným výsledkům - ke kvalitnějšímu rozhodování, k úspoře času nebo třeba jen k větší spokojenosti účastníků. A to může být nečekaně důležité.

Přečtěte si také navazující článek Jak zlepšit porady (část 2)


Články weblogu na podobná témata:

 

Workshop: Agilní firma, aneb snazší cesta....

Svět se strašně rychle a hlavně nepředvídatelně mění. Včerejší jistoty v průběhu noci dávno roztály a ráno se vynořují nové příležitosti i hrozby. Přijďte 24. června 2020 od 9h na WORKSHOP do hotelu Modrá Růže na Praze 1 (metro Můstek) a připravte firmu i sebe na zvraty v chaotickém prostředí. Firmy v něm potřebují...zde

 



Zajímá nás Váš názor

RSS kanál komentářů k tomuto článku


Přihlášení k odběru zpravodaje

Přihlašte se k odběru zpravodaje a my vám budeme pravidelně posílat shrnutí nových příspěvků z weblogu na váš email

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.