Kdo je firmě odpovědný?

Sláva Kubátová Google+ Zpět do kategorie Procesy a organizační struktura

14.03.2013 0 komentářů

Kdo je firmě odpovědný? Čím to je, že – jak říkají manažeři, v některých firmách lidé „za firmu dýchají“ a v jiných se nedaří takového stavu dosáhnout? Jak je tedy vlastně odpovědnost v organizacích rozložena? V mnoha firmách konstruktéři vymýšlejí nový produkt, výrobáci vyrábějí, obchodníci prodávají. A manažeři? Většinou se snaží udržet všechno pohromadě

Seriál nejen pro manažer/ky - ONLINE a ZDARMA!

PROČ BYSTE MĚLI SERIÁLU VĚNOVAT ČAS?

  • Během několika dnů se vám otevře nový pohled na vedení týmů a firem.
  • Nečeká vás žádné akademické teoretizování. Ukážeme vám, jak rozpoznat manažerské problémy a jak postupovat při jejich zvládání.
  • Pochopíte, proč se některé potíže stále opakují a jak tomu předcházet.
  • Uvědomíte si, že zásadní rozdíl mezi skutečným úspěchem firmy a jejím pouhým přežíváním nejčastěji tkví jinde než v geniálních nápadech jednotlivce.
  • Přečtete si reálné příběhy podnikatelů a majitelů firem.
  • Díky novým poznatkům můžete zvednout hlavu z každodenní operativy, získáte nadhled pro přemýšlení o dalším rozvoji firmy a prostoru pro rodinu a koníčky.

>> PŘIHLASTE SE ZDE <<

Realita však často vypadá tak, že ředitel prodává nebo vyvíjí, mistr svařuje.... A výsledkem je, že podívat se na firmu jako na celek dokáže občas porada vedení, ale jinak se každý zabývá každý „svou miskou rýže". Na „držení pohromadě", neboli na diskuse s lidmi napříč firmou o společných cílech nějak nezbyde čas.Kdo je firmě odpovědný? Čím to je, že – jak říkají manažeři, v některých firmách lidé „za firmu dýchají“ a v jiných se nedaří takového stavu dosáhnout?

Od soustruhu či z konstrukční kanceláře je ale těžké zkoumat konkrétního zákazníka a stejně těžký je i opačný pohled: když prezentujete zákazníkovi produkt, jen stěží budete současně myslet na to, že soustruh právě potřebuje údržbu. A tak se důležitou částí vedení lidí, tedy práce manažerů stává právě ono zprostředkování souvislostí mezi provozem, obchodem a strategií firmy. Téměř vždy se jeví jako nejúčinnější, když je manažer schopen organizovat setkání, na nichž lidé z různých částí firmy dokonale pochopí postupy těch „na druhém konci", tedy výrobák pochopí trh, konstruktér údržbu... Takové rozhovory jsou zásadní součástí manažerské práce. Když budou věcné a úspěšné, manažeři mají naději, že lidé převezmou odpovědnost za takovou část celku, jakou pochopili.

Jak manažeři propojují cíle jednotlivých částí firmy u vás?

 


Články weblogu na podobná témata:

 

Workshop: Agilní firma, aneb snazší cesta....

Svět se strašně rychle a hlavně nepředvídatelně mění. Včerejší jistoty v průběhu noci dávno roztály a ráno se vynořují nové příležitosti i hrozby. Přijďte 24. června 2020 od 9h na WORKSHOP do hotelu Modrá Růže na Praze 1 (metro Můstek) a připravte firmu i sebe na zvraty v chaotickém prostředí. Firmy v něm potřebují...zde

 



Zajímá nás Váš názor

RSS kanál komentářů k tomuto článku


Přihlášení k odběru zpravodaje

Přihlašte se k odběru zpravodaje a my vám budeme pravidelně posílat shrnutí nových příspěvků z weblogu na váš email

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.