Marketing na internetu

Michal Henych Zpět do kategorie Marketing

26.11.2012 0 komentářů

V dnešním článku navážeme na nedávnou sérii o méně známých formách marketingu a podíváme se trochu blíže (i když jen ve velké zkratce) na možnosti marketingu na internetu. Ve zkratce proto, že internet dnes nabízí opravdu obrovskou škálu možností, které se váží k marketingu.

Seriál nejen pro manažer/ky - ONLINE a ZDARMA!

PROČ BYSTE MĚLI SERIÁLU VĚNOVAT ČAS?

  • Během několika dnů se vám otevře nový pohled na vedení týmů a firem.
  • Nečeká vás žádné akademické teoretizování. Ukážeme vám, jak rozpoznat manažerské problémy a jak postupovat při jejich zvládání.
  • Pochopíte, proč se některé potíže stále opakují a jak tomu předcházet.
  • Uvědomíte si, že zásadní rozdíl mezi skutečným úspěchem firmy a jejím pouhým přežíváním nejčastěji tkví jinde než v geniálních nápadech jednotlivce.
  • Přečtete si reálné příběhy podnikatelů a majitelů firem.
  • Díky novým poznatkům můžete zvednout hlavu z každodenní operativy, získáte nadhled pro přemýšlení o dalším rozvoji firmy a prostoru pro rodinu a koníčky.

>> PŘIHLASTE SE ZDE <<

Když se řekne marketing na internetu, obvykle si člověk asi představí bannery. Barevné, blikající, vyskakující a často otravné reklamy, kterým většina z nás také nevěnuje skoro žádnou pozornost. Ano, tak to skoro je a většina firem, které se věnují internetové reklamě vám tuto formu dnes už ani nenabízí. Musím se přiznat, že sám tyto banery až programově přehlížím.

Další možností jsou reklamy typu PPC (Pay per click). Jak už název napovídá, neplatíte za jejich zveřejnění, ale až když na ně někdo klikne. Samozřejmě i ty mohou mít grafickou podobu, ale nejčastěji se s nimi setkáte v nějakém vyhledávači - Google nebo Seznam. Najdete je nahoře nebo po pravé straně.

Druhým nejčastějším typem „reklamy" jsou aktivity SEO (Search Engine Optimization). Jednoduše jde o to, aby když váš potencionální zákazník napíše do vyhledávače nějakou frázi, tak první co na něj ve výsledcích vyhledání vyjede, je odkaz na vaše stránky. A tato pozice se nedá koupit, proto je to reklama v uvozovkách. Jde spíš o mravenčí práci nejčastěji spojenou s co nejzajímavějším a neustále aktualizovaným obsahem vašich stránek. Ale faktorů, které ovlivní, zda vaše firma bude na prvním místě první strany, či na 25. straně dole, je mnohem víc.


Pro představu rozdíl mezi PPC a SEO vidíte na obrázku. A podrobněji se na obě, ale i ostatní aktivity marketingu na internetu, podíváme zase někdy příště.

Weblog TCBS - PPC a SEO


Články weblogu na podobná témata:

 

Workshop: Agilní firma, aneb snazší cesta....

Svět se strašně rychle a hlavně nepředvídatelně mění. Včerejší jistoty v průběhu noci dávno roztály a ráno se vynořují nové příležitosti i hrozby. Přijďte 24. června 2020 od 9h na WORKSHOP do hotelu Modrá Růže na Praze 1 (metro Můstek) a připravte firmu i sebe na zvraty v chaotickém prostředí. Firmy v něm potřebují...zde

 



Zajímá nás Váš názor

RSS kanál komentářů k tomuto článku


Přihlášení k odběru zpravodaje

Přihlašte se k odběru zpravodaje a my vám budeme pravidelně posílat shrnutí nových příspěvků z weblogu na váš email

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.