Sociální sítě ve firmě II

Vláďa Nývlt Zpět do kategorie Řízení informací

02.04.2012 0 komentářů

Při elektronickém sdílení informací sdílení informací nestačí, aby měli všichni k informacím přístup. Podstatné je zejména jejich podobné pochopení. To lze mimo jiné podpořit jejich vhodnou vizualizací. Ta by měla napomoci k tomu, že lidé se budou schopni rychle a efektivně v „hromadách“ informací orientovat.

Seriál nejen pro manažer/ky - ONLINE a ZDARMA!

PROČ BYSTE MĚLI SERIÁLU VĚNOVAT ČAS?

  • Během několika dnů se vám otevře nový pohled na vedení týmů a firem.
  • Nečeká vás žádné akademické teoretizování. Ukážeme vám, jak rozpoznat manažerské problémy a jak postupovat při jejich zvládání.
  • Pochopíte, proč se některé potíže stále opakují a jak tomu předcházet.
  • Uvědomíte si, že zásadní rozdíl mezi skutečným úspěchem firmy a jejím pouhým přežíváním nejčastěji tkví jinde než v geniálních nápadech jednotlivce.
  • Přečtete si reálné příběhy podnikatelů a majitelů firem.
  • Díky novým poznatkům můžete zvednout hlavu z každodenní operativy, získáte nadhled pro přemýšlení o dalším rozvoji firmy a prostoru pro rodinu a koníčky.

>> PŘIHLASTE SE ZDE <<

Důležitým rozměrem práce na sociálních sítích je „vizualizace znalostí". Pod tímto termínem si představujeme prezentaci znalostí takovým způsobem, aby pomohla profesionálům zapojených do projektu, lépe se orientovat. A to platí jak pro informace, kterými přispívají sami, tak pro informace, které zde uložili ostatní.


Proč je taková pozornost na vizualizaci? V dnešním světě, kdy je stále obtížnější rozpoznat a sdílet informace mezi skupinami lidí, kteří mají rozdílné zkušenosti, vzdělání i praxi. Asi to znáte sami ne? V rámci oddělení, či firmy si rozumíte dobře, horší je to s ostatními, nebo třeba se zákazníky.


Navíc se tyto znalosti stávají stále složitější a hlavně vzájemně propojené. Nikdy přesně nevíte, které konkrétní lidi informace ještě může ovlivnit. Domyslet všechny jejich dopady je složité, takže často ani nevíte s kým přesně byste měli informace sdílet.


Pro podporu vizualizace můžete vedle drahých profesionálních softwarů, použít i mnoho takových, které jsou zdarma, nebo za minimální cenu. 

Přečtete si také navazující článek Sociální sítě ve firmě III.


Články weblogu na podobná témata:

 

Workshop: Agilní firma, aneb snazší cesta....

Svět se strašně rychle a hlavně nepředvídatelně mění. Včerejší jistoty v průběhu noci dávno roztály a ráno se vynořují nové příležitosti i hrozby. Přijďte 24. června 2020 od 9h na WORKSHOP do hotelu Modrá Růže na Praze 1 (metro Můstek) a připravte firmu i sebe na zvraty v chaotickém prostředí. Firmy v něm potřebují...zde

 



Zajímá nás Váš názor

RSS kanál komentářů k tomuto článku


Přihlášení k odběru zpravodaje

Přihlašte se k odběru zpravodaje a my vám budeme pravidelně posílat shrnutí nových příspěvků z weblogu na váš email

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.