Tipy na knihy ke čtení o prázdninách

Michal Henych Zpět do kategorie Ostatní

07.07.2012 0 komentářů

Minule jsme vám slíbili, že se v prvním prázdninovém článku budeme trochu věnovat tipům na čtení. A protože jsou prázdniny, budou to knihy spíše tenčí, vedoucí k zamyšlení, než „tlusté manažerské encyklopedie“.

Seriál nejen pro manažer/ky - ONLINE a ZDARMA!

PROČ BYSTE MĚLI SERIÁLU VĚNOVAT ČAS?

  • Během několika dnů se vám otevře nový pohled na vedení týmů a firem.
  • Nečeká vás žádné akademické teoretizování. Ukážeme vám, jak rozpoznat manažerské problémy a jak postupovat při jejich zvládání.
  • Pochopíte, proč se některé potíže stále opakují a jak tomu předcházet.
  • Uvědomíte si, že zásadní rozdíl mezi skutečným úspěchem firmy a jejím pouhým přežíváním nejčastěji tkví jinde než v geniálních nápadech jednotlivce.
  • Přečtete si reálné příběhy podnikatelů a majitelů firem.
  • Díky novým poznatkům můžete zvednout hlavu z každodenní operativy, získáte nadhled pro přemýšlení o dalším rozvoji firmy a prostoru pro rodinu a koníčky.

>> PŘIHLASTE SE ZDE <<

V nakladatelství Management Press vyšly letos mimo jiné dvě zajímavé knihy:


Mistři ovlivňování (autoři K. Patterson, J. Grenny, D. Maxfield, R. McMillan, Al Switzler) je trochu na pomezí managementu a psychologie. Na tom ale není nic divného. Manažer potřebuje ovlivňovat lidi okolo sebe neustále. Je to vlastně podstata jeho práce. Kniha se věnuje tomu, jak skutečně dosáhnout toho, aby lidé šli ve firmě stejným směrem a je napsaná tak, že se čte velmi dobře. Něco maličko přes 200 stránek se dá určitě při prázdninových aktivitách zvládnout.

Mistři ovlivňování (TCBS)


Druhou knihou je Vítězný tah (autor Tony Cram). Podtitul knihy je Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům a také knihu dostatečně charakterizuje. Většinu dnešní ekonomiky tvoří služby. Služby mají oproti výrobkům spoustu výhod, ale i nevýhod. Ty hlavní jsou, že je nemůžete ukázat, či vystavit ve výloze. Člověk službu dostává a zároveň ji konzumuje. Jediné na co se můžete trochu spolehnout, jsou reference ostatních zákazníků. Proto je důležité, aby služba, kterou prodáváte, spíše předčila, než jen naplnila očekávání zákazníka. Kniha má podobný rozsah, jako ta předchozí, takže se také dá přečíst za pár večerů.

Vítězný tah, Tony Cram (TCBS)


A do třetice musíme znova doporučit knihu, o které jsme zde psali již vícekrát. Je to kniha Action Learning, kterou jsme ve spolupráci s Management Press přeložili a vydali již loni. Jedná se o popis komunikační metody, která vám určitě pomůže vyřešit složité problémy ve firmě lépe a se zapojením více lidí. 


Kniha Action Learning - TCBS

 

Workshop: Agilní firma - aby vás nepřekvapil...

Svět se strašně rychle a hlavně nepředvídatelně mění. Včerejší jistoty v průběhu noci dávno roztály a ráno se vynořují nové příležitosti i hrozby. Přijďte 31. března 2020 od 9h (zájemce budeme informovat o náhradním termínu) na WORKSHOP do hotelu Modrá Růže na Praze 1 (metro Můstek) a připravte firmu i sebe na zvraty v chaotickém prostředí. Firmy v něm potřebují...zde

 



Zajímá nás Váš názor

RSS kanál komentářů k tomuto článku


Přihlášení k odběru zpravodaje

Přihlašte se k odběru zpravodaje a my vám budeme pravidelně posílat shrnutí nových příspěvků z weblogu na váš email

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.