Vedenie porady

Tomáš Bujna Google+ Zpět do kategorie Procesy a organizační struktura

27.05.2015 1 komentář

Moji známi sa často pri zmienke o poradách posťažujú, či aspoň pregúlia očami. Porady sa im spájajú s nepríjemnými pocitmi a nedá sa povedať, že sa nasledujúcu poradu tešia. Majú pocit, že to je ďalšia strata času. Čím to vlastne je? A čo s tým môžeme urobiť?

Seriál nejen pro manažer/ky - ONLINE a ZDARMA!

PROČ BYSTE MĚLI SERIÁLU VĚNOVAT ČAS?

  • Během několika dnů se vám otevře nový pohled na vedení týmů a firem.
  • Nečeká vás žádné akademické teoretizování. Ukážeme vám, jak rozpoznat manažerské problémy a jak postupovat při jejich zvládání.
  • Pochopíte, proč se některé potíže stále opakují a jak tomu předcházet.
  • Uvědomíte si, že zásadní rozdíl mezi skutečným úspěchem firmy a jejím pouhým přežíváním nejčastěji tkví jinde než v geniálních nápadech jednotlivce.
  • Přečtete si reálné příběhy podnikatelů a majitelů firem.
  • Díky novým poznatkům můžete zvednout hlavu z každodenní operativy, získáte nadhled pro přemýšlení o dalším rozvoji firmy a prostoru pro rodinu a koníčky.

>> PŘIHLASTE SE ZDE <<

Nedávno som sa prvý krát zúčastnil veľkej porady jednej neziskovky. Sme združenie nadšencov s manažérskymi skúsenosťami, ktorí o sebe hovoria, že chcú... (prispieť, pomôcť, slúžiť...). Porada mala obvyklé príznaky priebehu, na ktorý si pamätám zo svojho manažérskeho života vo firmách. Pretiahla sa o tri hodiny.

Dostalo sa len na polovicu plánovaného programu. Debatovali sme o maličkostiach. Dôležité veci sa akceptovali ako hotová vec. Hovorili všetci naraz. Prebiehali tri paralelné debaty v jednom momente. Niektorí účastníci hovorili stále a hlasno. Iní nehovorili vôbec. Zopár nás stálo obďaleč a šepkali sme si. A výsledok? Ani na maličkostiach sme sa nedohodli a zdalo sa, že všetkým opäť ostal pocit premárneného času.

Nudný meeting

Niekedy máme sklon tvrdiť, že to je vlastne normálne. Takto predsa prebiehajú všetky porady. Ono to vlastne ani inak vyzerať nemôže. Ani ja som si to nevedel predstaviť. A potom sa nám zrazu začalo dariť. Porada skončila načas, dostalo sa na všetky dôležité veci a všetci sme odišli s pocitom dobre využitého času a chuťou realizovať dohody.

A čo bolo to „zázračnou" zmenou? Začali sme fungovať ako naozajstný team a uvedomovať si zodpovednosť za vedenie procesu.

A vy? Ako vediete vaše porady? A aké majú výsledky? Skúste sa pozrieť na ďalšie aspekty teamovej práce v článkoch na našom blogu.


 

 

Workshop: Agilní firma, aneb snazší cesta....

Svět se strašně rychle a hlavně nepředvídatelně mění. Včerejší jistoty v průběhu noci dávno roztály a ráno se vynořují nové příležitosti i hrozby. Přijďte 24. června 2020 od 9h na WORKSHOP do hotelu Modrá Růže na Praze 1 (metro Můstek) a připravte firmu i sebe na zvraty v chaotickém prostředí. Firmy v něm potřebují...zde

 



Zajímá nás Váš názor

RSS kanál komentářů k tomuto článku

Perfektní článek Tomáši. Děkuji

Karel Skopec 11.06.2015 15:15



Přihlášení k odběru zpravodaje

Přihlašte se k odběru zpravodaje a my vám budeme pravidelně posílat shrnutí nových příspěvků z weblogu na váš email

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.