Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

CHYBÍ VÁM VE FIRMĚ SPRÁVNÍ LIDÉ?

Pokud vám nedá spát vysoká fluktuace, vaše organizace roste a nedokáže sehnat zaměstnance s odpovídajícími schopnostmi nebo snad máte lidí dost, ale ne vždy se správnými kompetencemi… pak je váš vztah k firmě patrně víc než blízký.

Záleží vám na její stabilitě, chcete ji vidět růst a rozvíjet se. A to se samozřejmě neobejde bez spolupráce, sdílení jednotné firemní kultury ani strategického plánování a vedení lidí k vyšším kompetencím. Tak, aby chtěli a uměli převzít odpovědnost za výsledek.

Zkušenosti z firem ukazují, že za úspěchem stojí spolupráce na výkonných i řídicích úrovních. Že v rychle se měnícím světě je potřeba pružně a obsáhle komunikovat, sdílet informace, dokázat se dohodnout.

Bez dlouhodobého a systematického rozvíjení lidí ve firmě se změn dočkáte jen velmi těžko. Spíš vůbec. Odpovědí na vaši situaci je rozvoj celého managementu tak, aby byl schopen spolupracovat a dosahovat stanovených cílů.

A upřímně - to se nepodaří ani absolvováním sebevychytanějšího on-line kurzu, ani účastí na sebekvalitnější konferenci. Pochopení problému, jehož kořeny nejspíš sahají hodně hluboko, je otázkou osobní diskuze a umění učit se z vlastních zkušeností.


Podobný problém řešila
Cestovní kancelář ALPINA 

Když jsme vstupovali na trh, byli jsme tři - dělali úplně všechno, a jak poptávka po zájezdech rostla, potřebovali získat nové průvodce i spolupracovníky. Každoročně jsme nabírali desítky lidí, aby nahradili ty, co odcházeli. Dělali jsme teambuildingy, školili. Byla to nekonečná práce, počáteční nadšení se vytrácelo, řítili jsme se jako neřízená střela kdovíkam. Klienti byli náročnější, náš amatérismus se jim přestával líbit. Přišla stagnace a krize. Tehdy mi došlo, že rozšiřování firmy vyvolává nutnost ji řídit. A že vlastně nevím, jak se to dělá. Začal jsem se zajímat, kde bych se něco dozvěděl. Už nevím, jak k tomu došlo, ale dostal jsem pozvánku na praktickou prezentaci TCčka. Tam jsem zjistil, že stejný problém má téměř každá rozvíjející se firma. A ani mě nepřekvapilo, že chyba není v těch lidech, ale ve vedení firmy.

Když jsem nastartoval první změny ve vedení a řízení, bylo to o něčem úplně jiném. Je fakt, že někdo raději odešel, ale celkově jsem vnímal znatelné zlepšení ve všech směrech. Brzy jsem si uvědomil, že na řízení firmy nebudu sám stačit a že proces vzdělávání nových manažerů nikdy nekončí. Dnes studiem prochází pět kolegů, další je na cestě a stoprocentně vím, že nebude poslední.

Největší překvapení? Že s růstem firmy se může zlepšovat atmosféra a komunikace. Zaměstnanci i stovky externistů se zajímají o budoucnost firmy, cítím velkou loajalitu a odpovědnost za výsledek. Pro nábor nepotřebujeme personální agenturu. Lidé se u nás nezajímají tolik o pracovní pozici, jako o pracovní prostředí.

Přemysl Špalek,
výkonný ředitel
a spolumajitel
CK Alpina

20 kmenových
a 370 externích zaměstnanců


440 firem

prošlo naším programem rozvoje managementu

V 75 %

realizují firmy projekty našich studentů (svých manažerů).

25 let

poskytujeme komplexní vzdělávání manažerů.


OZVĚTE SE

Chcete se s námi pobavit o možnostech, jak vaší firmě pomoci? Jak s lidmi pracovat a obstát na čím dál složitějším trhu? Nechte nám na sebe kontakt.

Kontaktujte nás

Ozveme se vám. Můžeme se dohodnout na způsobu a formě pomoci, můžeme zkusit najít pro vaši organizaci a její lidi nejlepší řešení. Pojďte si promluvit. Máme dostatek praktických zkušeností z řízení malých a středních firem. Nejsme teoretici a velmi dobře známe potíže českých a slovenských byznysů.

 
 

Kontaktní informace

Management TC s.r.o.
Na zátorce 4
160 00 Praha 6
Zobrazit na Google Maps

(+420) 257 532 356 (+420) 725 388 365 info@tcbs.cz



Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

MENU