Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

2. díl edice: Rozumíte svým zákazníkům?

2. díl edice: Rozumíte svým zákazníkům?
Kapitola ke stažení: Měření marketingu a marketingový plán

Firmy, které svým zákazníkům rozumí, mají nakročeno k tomu je získat a udržet. Právě proto je marketing pro manažery oblastí klíčovou a přitom zároveň z různých důvodů často přehlíženou.

Naše cena:
231 Kč
210 Kč bez DPH
Doporučená cena: 289 Kč s DPH
Ušetříte: -58 Kč

Z ceny knihy přispíváme 20 Kč nadaci Svaz Paraplegiků

Doprava: za 0 Kč, Název klienta: MANAGEMENT TC, s.r.o.
Číslo účtu: 132686593/0300
IBAN: CZ91 0300 0000 0001 3268 6593
BIC: CEKOCZPP
VS: vaše jméno a příjmení
převodem a poštou
za 90 Kč nebo V kancelářích školy TC Business School adresou: Na Zátorce 4, Praha 6, 165 00 /
Po domluvě na Zámeckém hotelu v Třešti u Jihlavy /
Po domluvě v Bratislavě /
Po domluvě v Ostravě /
osobní převzetí
v Praze 7.

V kontextu vývoje prostředí, v němž žijeme, se detailní zaměření na potřeby zákazníků stává stále naléhavějším. Jedním z důvodů je všeobecná snadná dostupnost (z kteréhokoliv místa zeměkoule) technicky porovnatelných produktů vyrobených kdekoli. Není obtížné si přes internet objednat jakékoli zboží z Číny, Austrálie či Spojených států a do týdne ho mít doma. Takové možnosti dál zužují prostor pro uplatnění produktů do sebe uzavřených organizací. Zadruhé straně lokální trhy stále existují a existovat budou. Co patrně v dohledné době nezmizí, je různost regionů, místních zvyků a kultur, jazykové bariéry, odlišné lokální preference, odlišné životní styly apod. Tato různost naopak poskytuje velký prostor k odlišení – tedy pokud organizace dokáže dobře pozorovat své okolí, v němž se vynořují nové a nové příležitosti v podobě různých potřeb zákazníků.


Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

MENU
int(12)