Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

Workshop o schůzkách a poradách

28. května 2015 proběhl v Praze

Schůze, schůzky, porady, zasedání… jsou v organizacích všeho druhu velmi důležitými nástroji pro šíření, sdílení a zpracování informací – ale nejsou vždy příliš oblíbenou částí práce managerů.

  • Máte pocit, že vám schůzky berou spoustu času a energie, ale přitom jen málo přispívají k výkonnosti lidí i organizace?
  • Chcete se inspirovat jak vést porady, aby byly efektivnější a přinášely lepší výsledky?
Radim Poláček, Balóny Kubíček

"Že by se naše porady změnily po tréningu jako mávnutím kouzelného proutku, tak to se tedy nestalo (i když bych si to samozřejmě přál). Řekl bych, že se něco začalo měnit už v okamžiku, kdy jsem se na tréninku dozvěděl něco o procesu a obsahu schůzek"

Co se tedy změnilo:

Začal jsem se více stahovat z pozice toho, kdo to všechno řídí a kdo musí mít vždy po ruce účinné řešení, protože ostatní na to čekají. Moje pozice se posunula od obsahu více k procesu. Musím se sakra ovládat, protože řešení vymýšlím rád…

Začal jsem klást víc otázek. Třeba: Vidíte v tom někdo nějaký zádrhel? Chápu to dobře, že nám nic nebrání v tom, aby všechno úspěšně proběhlo? Cítíte potřebu se ještě jednou nad tímto tématem sejít? Napadá vás k tomu ještě něco?

Začal jsem se více zajímat o to, jak se lidé na schůzkách cítí, co od nich očekávají a naopak neočekávají a co by sami mohli udělt, aby schůzky fungovaly efektivněji.Výcvik týmové spolupráce nám pomohl v tom, že teď už všichni zhruba chápou, o co tomu Radimovi, Petrovi…  jde a proč najednou dělají věci jinak, než jak jsme je dělali  20 let. A někteří se o něco podobného začínají pokoušet i sami. A míň na ty hloupý schůzky nadávají…"

Radim Poláček, ředitel firmy Balóny Kubíček

 

Pro koho byl Workshop vhodný?

  • pro každého kdo se chce zlepšit ve vedení a organizaci porad
  • pro každého kdo potřebuje, aby témata na poradách probíraná nezapadla pod stůl
  • pro každého kdo si přeje, aby došlo k rychlé a úspěšné realizace probíraných témat

 

Jaký měl Workshop přínos?

  • mohli jste diskutovat a sdílet dobré i špatné zkušenosti s lidmi, kteří ve svých firmách zlepšili a dále zlepšují účinnost porad
  • dozvěděli jste se, co je třeba především na poradách měnit tak, abyste z lidí za 20 minut nebo za 2 hodiny dostali 10ti násobně víc než před tím

 

S kým jste se na Workshopu potkali?

Hosté:

  • Karel Šeplavý (quality manager a pilot, Balóny Kubíček),
  • Luboš Dvořák (majitel a Česká hlava, Dvořák svahové sekačky, Firma roku 2014)
  • Michal Bugár (IT manager, GEFCO)
  • Vojtěch Kadlec (IT manager, digitální agentura RobertNemec.com)

 

Za TC Business School:


Sláva Kubátová
(Lektor TC Business School, Academic Program Manager DBA)

Tomáš Bujna
(Lektor a coach, TC Business School)

David Müller
(Lektor a coach, TC Business School)

Honza Bloudek
(Lektor TC Business School a předseda Českého svazu horolezců)

Cena:

2.850,- (pro přihlášené a jejich doprovod zdarma)

V ceně workshopu bylo také zahrnuto

  • Společný oběd v prostorech Era Svět
  • "Coffee-breaks"
  • Tištěné materiály
  • Kniha jako dárek z ediční řady Action Learning - praktický management

Cena byla plně splatná předem na základě elektronicky zaslané proforma faktury.

Pro více informací kontaktujte Lucii na emailu lucie@tcbs.cz nebo volejte na 724 880 056

FOTKY Z WORKSHOPU NALEZNETE ZDE

Podrobnosti o workshopu

Místo konání:
Era svět
Jungmannovo nám. 767
Praha 1, 16500
Zobrazit na mapě
Cena: 2.850,-
Počet účastníků: 60
Délka konání: 9:00 - 15:00

Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

MENU
int(12)