Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

WORKSHOP: MARKETING A KONKURENCESCHOPNOST

Marketing bývá často považován za pouhou hlásnou troubu organizace. Nejde v něm ovšem jen o reklamu, která má svou naléhavostí převálcovat konkurenci. Mnohem důležitější je prostřednictvím marketingu pochopit potřeby zákazníků a pracovat na zvýšení konkurenceschopnosti firmy.

Ať už hodláte využít inbound nebo outbound marketing, vždy je dobré pamatovat na provázanost vnitřního nastavení organizace s budováním obchodních vztahů b2b i b2c. Podle lektorů TC Business School by měl každý ve firmě chápat, co je konkurenční výhodou, jak naplňuje potřeby zákazníků.

Seznamte se s pojmy vnější a vnitřní zákazník, pronikněte do marketingových aktivit nejen na sociálních sítích, zjistěte, jak pracovat s konkurencí a pozicováním organizace na trhu. Můžete zhlédnout krátká videa, nebo si rovnou stáhněte kompletní záznam z kurzu MBA. Dozvíte se, jaké zkušenosti s marketingem mají čeští i slovenští manažeři, studenti TC Business School.

 

webinar

Zhlédněte záznam výuky TC Business School na téma Marketing a konkurenceschopnost

Zhlédnout záznam >>
Helena Langšádlová

„Při vývoji nových produktů se v Ignum snažíme vycházet z konkrétních potřeb zákazníků. Jednoduše se to řekne, hůře udělá. Jedním z důvodů, proč jsem se rozhodl studovat u TC Business School je i potřeba dokončení transformace v aktivní, prozákaznicky orientovanou organizaci, která je zaměřena na inovace a poskytování služeb s velkou mírou vlastní přidané hodnoty.“

Jaroslav Štětina, Výkonný ředitel, IGNUM, s.r.o.

K čemu je marketing

Vnější a vnitřní zákazník

Marketingový proces

Co se ze záznamu z výuky (workshopu) dozvíte:

  • K čemu marketing slouží.

  • Proč je důležité, aby nabídka organizace odpovídala jejímu nastavení.

  • Kdo je vnitřní a kdo vnější zákazník.

  • Jak dělat marketing, tedy vést marketingový proces.

  • Co je voodoo marketing.

  • Z jakého důvodu vyhodnocovat marketingové aktivity.

  • Rozdíl mezi strategickým a taktickým marketingem.

  • Jak přistupovat k pozicování značky, výrobku nebo služby v oblasti b2b a b2c.

Koho z lektorů poznáte? 

David Müller
lektor TC Business School

Marian Necpal
lektor TC Business School

Zhlédněte záznam výuky TC Business School na téma Marketing a konkurenceschopnost

    Záznamy webinářů jsou bezplatné. Vaše údaje a emailovou adresu nezneužijeme! 

  • Zadáním e-mailové adresy získáte bezplatný přístup ke všem videím. Vaše údaje a emailovou adresu nezneužijeme!

Zajímá nás Váš názor

Nemáte Facebook? Nevadí, i tak můžete přidat Váš názor > další komentáře

RSS kanál komentářů k tomuto článku
Další komentáře

Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

MENU