Taky vám svět managementu přijde někdy jako chaos? Nemusíte na to být sami. 
Srovnejte si myšlenky v diskusi s lidmi, kteří se každý den setkávají s reálnými problémy manažerů a hledají s nimi originální řešení. 
Konzultujte s lektory nebo se inspirujte naživo přímo na workshopu studia MBA. 

Pálí vás něco ve vaší manažerské práci? Chcete vědět víc o MBA? Potkejte se jeden na jednoho s lektorem, konzultantem nebo absolventem TC Business School. 

Přemýšlíte nad nějakými otázkami z oblasti managementu, ale báli jste se zeptat? Staňte se na den součástí studia MBA a společně s skutečnými manažery a lektory a získejte jinou perspektivu. Vyberte si termín a oblast managementu, se kterou aktuálně potřebujete nejvíc pomoct.

Přijďte na setkání komunity TC, přineste své příběhy, zkušenosti i problémy, na které potřebujete náhled zvenčí od absolventů, studentů-manažerů nebo lektorů.

MBA naživo

Přemýšlíte nad nějakými otázkami z oblasti managementu, ale báli jste se zeptat? Staňte se na den součástí studia MBA a společně s skutečnými manažery a lektory a získejte jinou perspektivu. 
Vyberte si termín a oblast managementu, se kterou aktuálně potřebujete nejvíc pomoct.

Rezervace termínu a tématu

Jaké téma vás zajímá? *

Marketing

Marketing je vlastně trošku tajemné zvíře. Někdy na zákazníka vykoukne třeba jako reklama, v hlubinách firmy ale bývá skryta ta větší a důležitější část - strategický marketing.

V jednom dnu společně probereme marketing v jeho celku od porozumění zákazníka a jeho potřeb až po plánování konkrétních kroků marketingové komunikace:

  • Marketingové koncepce - jak se stavíme k trhu?
  • Strategický marketing - zákaznické potřeby, konkurenční výhoda, segmentace, targeting, pozicování a značka
  • Taktický marketing - produkt, cena, prostor, marketingová komunikace a také jiné modely taktického marketingu
  • Marketingový proces, kultura a lidé ve firmě

Strategie

Jak zajistit dlouhodobou existenci firmy v jejím prostředí? Strategií. A patrně to vždy bude v tom nejlepším smyslu slova dobrodružným bojem o život.
Den plný úvah, naučení i směru řešení v oblasti strategie společně naplníme obsahem v třech velkých balících:

  • Prostředí firmy, příležitosti a potřeba najít svou vlastní konkurenční výhodu

  • Strategický proces, jeho různé modely a nástroje - jak do strategie natáhnout lidi ve firmě

  • Vztah strategie a firemní kultury - podporují se navzájem nebo si vzájemně kladou stolky? 

Finance

K čemu jsou manažerům čísla? Odkud se berou a co vlastně znamenají? Samy o sobě jsou smysluprázdná, význam jim dává jenom jejich interpretace manažery, kteří je sami mohou ovlivnit.

 

Za jeden den se nestanete finančním expertem, ale manažerem, který se dokáže ve spletitém terénu dění v organizaci orientovat více podle změřitelné skutečnosti než podle vlastních subjektivních dojmů.

TC NAŽIVO