Taky vám svět managementu přijde někdy jako chaos? Nemusíte na to být sami. 
Srovnejte si myšlenky v diskusi s lidmi, kteří se každý den setkávají s reálnými problémy manažerů a hledají s nimi originální řešení. 
Konzultujte s lektory nebo se inspirujte naživo přímo na workshopu studia MBA. 

Pálí vás něco ve vaší manažerské práci? Chcete vědět víc o MBA? Potkejte se jeden na jednoho s lektorem, konzultantem nebo absolventem TC Business School. 

Přemýšlíte nad nějakými otázkami z oblasti managementu, ale báli jste se zeptat? Staňte se na den součástí studia MBA a společně s skutečnými manažery a lektory a získejte jinou perspektivu. Vyberte si termín a oblast managementu, se kterou aktuálně potřebujete nejvíc pomoct.

Přijďte na setkání komunity TC, přineste své příběhy, zkušenosti i problémy, na které potřebujete náhled zvenčí od absolventů, studentů-manažerů nebo lektorů.

MBA NAŽIVO

Přemýšlíte nad nějakými otázkami z oblasti managementu, ale báli jste se zeptat? Staňte se na den součástí studia MBA a společně s skutečnými manažery a lektory a získejte jinou perspektivu. 
Vyberte si termín a oblast managementu, se kterou aktuálně potřebujete nejvíc pomoct.

MARKETING 11. LEDNA 2023

STRATEGIE 12. LEDNA 2023

Rezervace termínu a tématu

Jaké téma vás zajímá? *

Marketing

Marketing je vlastně trošku tajemné zvíře. Někdy na zákazníka vykoukne třeba jako reklama, v hlubinách firmy ale bývá skryta ta větší a důležitější část - strategický marketing.V jednom dnu společně probereme marketing v jeho celku od porozumění zákazníka a jeho potřeb až po plánování konkrétních kroků marketingové komunikace:

  • Marketingové koncepce - jak se stavíme k trhu?
  • Strategický marketing - zákaznické potřeby, konkurenční výhoda, segmentace, targeting, pozicování a značka
  • Taktický marketing - produkt, cena, prostor, marketingová komunikace a také jiné modely taktického marketingu
  • Marketingový proces, kultura a lidé ve firmě
  • Budeme tedy zkoumat něco, co se neřídí pravidly jednoduché lineární logiky, a pohybovat se v krajině nestálé, většinou mírně zamlžené a plné překvapení. Ale není potřeba se bát, na cestu se vybavíme nástroji, které pomůžou kulturu popsat, odhadnout její vhodnost vůči strategii a rozhodnout, kam kulturu organizace dál směřovat.  

Strategie

Jak zajistit dlouhodobou existenci firmy v jejím prostředí? Strategií. A patrně to vždy bude v tom nejlepším smyslu slova dobrodružným bojem o život.Den plný úvah, naučení i směru řešení v oblasti strategie společně naplníme obsahem v třech velkých balících:

  • Prostředí firmy, příležitosti a potřeba najít svou vlastní konkurenční výhodu
  • Strategický proces, jeho různé modely a nástroje - jak do strategie natáhnout lidi ve firmě
  • Vztah strategie a firemní kultury - podporují se navzájem nebo si vzájemně kladou stolky?

TC NAŽIVO