TAJEMSTVÍ SPOLUPRÁCE

Jednodenní kurz v rámci probíhajícího kurzu MBA

TAJEMSTVÍ SPOLUPRÁCE 
V TÝMECH  I.

ANEB PROČ SI NEHÁZET KLACKY POD NOHY

Zdá se, že ve většině případů manažer potřebuje, aby se ostatní lidé (podřízení, kolegové či nadřízení) v organizaci chtěli nechat ovlivnit, aby vyšli jeho ovlivňování vstříc, aby měli vůli s ním spolupracovat. Je samozřejmě také možné ovlivňovat lidi kolem sebe příkazy, zákazy či kontrolou. V současné době však tento způsob ovlivňování ztrácí účinnost. Samostatný a vzdělaný člověk si nerad nechá poroučet.

I proto se zdá, že nejdůležitějším úkolem manažera bude najít vhodné způsoby spolupráce s ostatními. A právě k tomu budou – jak manažer, tak i jeho lidé – potřebovat širokou paletu interpersonálních dovedností.

V jednom dnu se tak podíváme na zoubek čtyřem interpersonálním dovednostem, které naši studenti-manažeři považují za klíčové pro úspěšné vedení lidí.

PROGRAM:

  • Naslouchání - základ všech ostatních interpersonálních dovedností

  • Stanovování cílů - jak ovlivnit lidi, aby sami pochopili, proč a kam chtějí dojít (a neminuli přitom ze zřetele cíle společné)

  • Zpětná vazba - nástroj učení a koordinace v organizaci

  • Delegování - jak vychovat tým manažersky alespoň stejně kompetentních spolupracovníků, kteří jsou srozuměni s tím, že se musí věnovat úkolům spojeným s vedením organizace


⌚KDY?

17.4. 2024 


💰CENA?

6800 Kč (vč.DPH)

* Absolventi a studenti TCBS (a jejich hosté) uhradí jen jídlo, případně ubytování
** V případě, že se účastník jednodenního workshopu rozhodne pro nástup do studia GMP, bude mu cena Kč 6800,- odečtena z celkové ceny kurzu GMP.


LEKTOŘI

lektorka,
zakladatelka TC Business School

Sláva Kubátová
lektor TC Business School,
finančí ředitel
Tomáš Bujna

Rezervovat termín

Odeslání formuláře neznamená závazné přihlášení.

Po odeslání se vám ozveme na vámi uvedené kontaktní údaje a domluvíme detaily napřímo. :)

Vyberte termín *

Podívejte se i na naše další jednodenní kurzy...

Organizování
a koordinování lidí

IPD - Tajemství spolupráce II.

Marketing

Kultura

Strategie

Finance