MARKETING

Jednodenní kurz v rámci probíhajícího kurzu MBA

VÍTE JISTĚ, ŽE ROZUMÍTE SVÝM ZÁKAZNÍKŮM?

Máte odvahu hledat, proč vaše marketingové aktivity nepřináší firmě kýžené ovoce?

Na kurzu pochopíte marketingovou strategii a získané poznatky uplatníte ke zlepšení marketingu ve firmě.

CO SI Z KURZU ODNESETE?

  • K čemu je marketing - Čeho lze marketingem dosáhnout? Jaký přístup k marketingu zvolit? Na jakém trhu vlastně působíme (B2B, B2C a jiné trhy)?

  • Marketingový proces, kultura a lidé ve firmě - Jak vlastně marketing ve firmě probíhá? Kdo ho ve firmě dělá a koho se týká? A jak ho lidé ve firmě vnímají?

  • Marketingové koncepce - Jak se stavíme k trhu? Chceme se zákazníkům natlačit? Nebo začneme od jeho potřeb?

  • Strategický marketing - Konkurenční výhoda, segmentace, targeting, pozicování a značka

    Taktický marketing - Produkt, cena, prostor, marketingová komunikace a také jiné modely taktického marketingu


⌚KDY?

6.3. 2024 nebo 26.6. 2024


💰CENA?

6800 Kč (vč.DPH)

* Absolventi a studenti TCBS (a jejich hosté) uhradí jen jídlo, případně ubytování
** V případě, že se účastník jednodenního workshopu rozhodne pro nástup do studia GMP, bude mu cena Kč 6800,- odečtena z celkové ceny kurzu GMP.


LEKTOŘI

lektor TC Business School, předseda Českého horolezeckého svazu

Jan Bloudek
lektor TC Business School, finanční manažer 
Tomáš Bujna

Rezervovat termín

Odeslání formuláře neznamená závazné přihlášení.

Po odeslání se vám ozveme na vámi uvedené kontaktní údaje a domluvíme detaily napřímo. :)

Vyberte termín *

.*

Podívejte se i na naše další jednodenní kurzy...

IPD - Tajemství spolupráce I.

IPD - Tajemství spolupráce II.

Kultura

Strategie

Finance

Organizování a koordinování lidí