Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

4. díl edice: Kultura organizace je cestou ke strategii

4. díl edice: Kultura organizace je cestou ke strategii
Kapitola ke stažení: Kultura organizace je cestou ke strategii

David Müller, Tomáš Bujna, Jan Bloudek, Sláva Kubátová

V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady Action Learning – praktický management.

Naše cena:
247 Kč
225 Kč bez DPH
Doporučená cena: 309 Kč s DPH
Ušetříte: -62 Kč

Z ceny knihy přispíváme 20 Kč nadaci Svaz Paraplegiků

Doprava: Dobírka je způsob doručení zboží, při kterém příjemce za zboží zaplatí až kurýrovi nebo poštovnímu doručovateli při přijetí zboží. Platba na dobírku a zaslání poštou za 120 Kč,
Název klienta: MANAGEMENT TC, s.r.o.
Číslo účtu: 132686593/0300
IBAN: CZ91 0300 0000 0001 3268 6593
BIC: CEKOCZPP
VS: vaše jméno a příjmení
platba převodem a zaslání poštou
za 90 Kč nebo V kancelářích školy TC Business School adresou: Na Zátorce 4, Praha 6, 165 00 /
Po domluvě na Zámeckém hotelu v Třešti u Jihlavy /
Po domluvě v Bratislavě /
Po domluvě v Ostravě /
osobní převzetí po domluvě
.

Dnešní decentralizované – někdy až roztříštěné organizace vyžadují od nositelů strategických kompetencí zcela jiné přístupy než organizace centralizované. U mnoha lidí (včetně manažerů) si tato potřeba vynutí výraznou změnu chování, avšak k takové změně nelze lidi efektivně a dlouhodobě přivést ani bičem ani vzletnými hesly o zaměření na zákazníka, optimalizaci, racionalizaci, jedničkách na trhu či transformaci – ať už se tím myslí cokoli. Vliv manažerů bude při vedení takových změn vždy efektivnější, když bude založen na pochopení důvodů, proč lidé jednají určitým způsobem a proč pro ně něco má smysl a baví je to a něco ne.

V naší knize se tedy zabýváme kulturním nastavením národů i mnohem menších komunit, organizací, někdy týmů nebo dokonce jednotlivců, protože diversita  možných kultur se nesmírně rozrostla. Tím větší výzvou se pak stává pro manažery všech úrovní úkol, aby odlišná kulturní nastavení spíše než do střetů vedla lidi spíše k synergické spolupráci než ke konfrontacím a boji. Tato výzva bude předmětem velké části první i druhé části této knihy, protože jejich témata jsou spolu spojena těsněji, než se může na první pohled zdát.

Přečtěte si i recenzi, kterou Martin Hájek uveřejnil  na svých stránkách.


Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

MENU
int(0)