Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

MARKETING A STRATEGIE V NEJISTÉ DOBĚ

TŘÍDENNÍ SEMINÁŘ pro firmy zasažené covid-19

Jste nuceni v důsledku covid-19 svou firmu zavřít nebo Vás situace přiměla ji od základů přestavět? Nebo prostě potřebujete začít úplně znovu? Pomůžeme Vám!

Nabízíme třídenní seminář, který Vám pomůže ujasnit si Vaše cíle, prozkoumat stávající i objevující se trhy, definovat Vaši roli a najít novou budoucnost své firmě i podporu podobně zasažených.

Co se naučíte: Koronavirus změnil trhy a příležitosti k podnikání: některým firmám trhy téměř zmizely, jinde se naopak rozrostly a kvalitativně proměnily. To, co bylo dříve příležitostí, se změnilo v hrozbu – nebo naopak. Na semináři se seznámíte a vyzkoušíte si strategické a marketingové postupy a nástroje, které vám pomohou takové změny rozpoznat, popsat a využít pro nový rozvoj firmy.

Cílová skupina: majitelé firem, vedení/management firem

Místo konání: Váňův statek

Termín: 24. - 26. 03. 2021 Pokud tento termín nebude kvůli opatřením reálný, vypíšeme nový. Nabídneme více termínů, budete mít možnost si vybrat.

Cena: školné zdarma (standardně ve výši 20.000 Kč za 3 dny výuky), účastník hradí jen ubytování a stravování 1 580,- Kč za den

Chci nový vítr do plachet

Co se děje na workshopu:

  • Debaty vycházejí z výměny reálných zkušeností účastníků a lektorů, jejichž know-how vychází ze spolupráce se stovkami českých i zahraničních firem
  • Vedení workshopu každý den dvěma lektory zaručí individuální přístup ke každému z účastníků
  • Ve skupině nebude více než 15 lidí
  • Účastníci navrhnou řešení svých vlastních konkrétních problémů, které si na workshop přinesou, v několika obsáhlejších skupinových pracích

Co si z workshopu odnesete:

  • Odnesete si konkrétní nápady, jak nasměrovat firmu k novým příležitostem
  • Objevíte základní souvislosti – jak se krok v jedné oblasti projeví jinde ve firmě
  • Poznání, že v tom nejste sami. Můžete se na workshopu i po něm opřít o lektory i ostatní účastníky

Program workshopu:

  • První den: Jak poznat a vybrat si své trhy a zákazníky a využít k tomu nástrojů marketingu
  • Druhý den: Co patří do strategie, koho se to týká a jak k strategii přijít
  • Třetí den: Jak tvořivě vytvářet dlouhodobá rozhodnutí nejen v strategii a marketingu  

Zajímá nás, co se ve Vašem konkrétním podnikání změnilo za poslední rok. Pojďte nám to říct sem. Vaše podněty zpracujeme a zahrneme do programu ​semináře.

Chci nový vítr do plachet

 

Workshop moderují zkušení lektoři z TC Business School:

Honza Bloudek založil v roce 1991 marketingovou a reklamní firmu Comdes, kterou 12 roků vedl. Od roku 2000 je lektorem TC Business School.  Zaměřuje se především na strategii, marketing, finance a organizování a koordinování lidí. Je aktivním horolezcem a zároveň i předsedou Českého horolezeckého svazu.      

 

 

 

        

 

Tomáš Bujna se po manažerské zkušenosti v nadnárodních skandinávských společnostech stal lektorem TC Business School. V rámci programu Action Learning MBA se zaměřuje na oblasti strategie, ŘLZ a řízení financí. Kromě lektorování v programu MBA pomáhá rozvíjet manažery i přímo v jejich organizacích. Ve spolupráci s Business School Netherlands je také lektorem doktorského studia International DBA.

 

                                   

 

 

Sláva Kubátová založila v roce 1992 českou poradenskou a vzdělávací firmu zaměřenou na vzdělávání manažerů. V 90. letech reprezentovala ČR v ISO v procesu tvorby norem řady ISO 14 000. V současnosti pracuje jako lektorka v programech TCBS Action Learning MBA v oblastech strategie, kultury a ŘLZ. Pracuje také jako kouč s některými vrcholovými manažery českých i nadnárodních firem. Ve spolupráci s Business School Netherlands je akademickou manažerkou doktorského studia International DBA.

 

 

 

 

Chci nový vítr do plachet


Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.

MENU