B2B marketing – jak najít svoje zákazníky

Honza Bloudek Google+ Zpět do kategorie Marketing

30.11.2011 0 komentářů

Získání a udržení zákazníků – firem vyžaduje dobře pochopit, jak to u nich uvnitř funguje. Vyplatí se, když se zaměříte na užší, jasně definovanou skupinu firem, jejichž potřeby a zůsoby rozhodování jsou podobné. Můžete tak lépe zjišťovat jak fungují, co potřebují a přizpůsobit jim vaši nabídku. Při získávání nových zákazníků pak na jasně zvolenou skupinu firem dokážete přesněji zacílit komunikaci.

Seriál nejen pro manažer/ky - ONLINE a ZDARMA!

PROČ BYSTE MĚLI SERIÁLU VĚNOVAT ČAS?

  • Během několika dnů se vám otevře nový pohled na vedení týmů a firem.
  • Nečeká vás žádné akademické teoretizování. Ukážeme vám, jak rozpoznat manažerské problémy a jak postupovat při jejich zvládání.
  • Pochopíte, proč se některé potíže stále opakují a jak tomu předcházet.
  • Uvědomíte si, že zásadní rozdíl mezi skutečným úspěchem firmy a jejím pouhým přežíváním nejčastěji tkví jinde než v geniálních nápadech jednotlivce.
  • Přečtete si reálné příběhy podnikatelů a majitelů firem.
  • Díky novým poznatkům můžete zvednout hlavu z každodenní operativy, získáte nadhled pro přemýšlení o dalším rozvoji firmy a prostoru pro rodinu a koníčky.

>> PŘIHLASTE SE ZDE <<

Cílem obvykle je, aby společným znakem vybrané skupiny firem byla nějaká speciální potřeba nebo problém, který dokážete nejlépe vyřešit právě vy. Zvolené zaměření proto musí odpovídat vašim schopnostem a mělo by vám přinášet odpovídající zisk.

Někdo dokáže být nejlepším partnerem pouze pro několik firem v jeho těsné blízkosti, jiný může být nejlepším specializovaným dodavatelem pro celé průmyslové odvětví. Vždy při tom řešíte dilema, jak moc si zúžit cílovou skupinu zákazníků, což vám ubírá část příležitostí.
Pokud to ale neuděláte vůbec, nejspíš nebude vaše nabídka ničím výjimečná a jen těžko vás zákazníci vyhodnotí jako dodavatele, který je pro ně nejlepší. Navíc budete utrácet čas a peníze za oslovování a získávání zákazníků, pro které nejste příliš zajímaví.

B2B marketing 6

Najít potřebu, jejímž řešením umíte získávat zákazníky je první krok. K této potřebě musíte být schopní přiřadit konkrétní firmy, které pak dokážete oslovit a přesvědčit. Optimální je, když se vám podaří tyto firmy vybrat tak, že u nich budete mít vysokou úspěšnost.


Články ze seriálu B2B marketing:

 

Workshop: Agilní firma, aneb snazší cesta....

Svět se strašně rychle a hlavně nepředvídatelně mění. Včerejší jistoty v průběhu noci dávno roztály a ráno se vynořují nové příležitosti i hrozby. Přijďte 24. června 2020 od 9h na WORKSHOP do hotelu Modrá Růže na Praze 1 (metro Můstek) a připravte firmu i sebe na zvraty v chaotickém prostředí. Firmy v něm potřebují...zde

 



Zajímá nás Váš názor

RSS kanál komentářů k tomuto článku


Přihlášení k odběru zpravodaje

Přihlašte se k odběru zpravodaje a my vám budeme pravidelně posílat shrnutí nových příspěvků z weblogu na váš email

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.