Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku

Setkání zářijového TC Clubu je za námi, jaké bylo?

Neustále pracujeme na svém rozvoji a učení se, potřebujeme objevovat nové příležitosti, generovat neotřelé nápady a nacházet kreativní řešení. Pomáhají nám k tomu společná setkání studentů, absolventů a přátel TC Business School. TC Club je prostor, kde můžeme sdílet své zkušenosti. Daří se nám to díky otevřené atmosféře a partnerskému přístupu.


26.9.2019 jsme se společně sešli v centru Prahy na TC Clubu, abychom debatovali, diskutovali a nahlíželi na problémy z vedení firem z různých pohledů a hlavně z většího nadhledu :-)

A nejen to, využili jsme příležitosti a zatleskali absolventům, kteří si 21.září převzali na promocích v Holandsku své diplomy MBA.

Hlavním tématem podzimního setkání však bylo: Na čem lze založit konkurenceschopnost, i když je venku slota, sníh a mráz?
Pod tohle široké označení jsme schovali různé úvahy kolem kontrolovatelného růstu firmy, učení, které by jako kulturní hodnota mělo zůstávat ve firmě, a konečně patřili do tohoto tematického balíku i lidé ve firmě a zdroje jejich loayality.

Jedním z výsledků našich debat byla i myšlenka, jak by se dala zvyšovat agilita firmy například pomocí dlouhodobého vzdělávání zaměstnanců a jejich většího zapojení do strategie firmy.

Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si článek na blogu

A protože bylo toto téma TC Clubu velmi zajímavé a žádané a zářijové setkání se vydařilo, přemýšlíme, že bychom téma ještě jednou využili a probrali znovu na malém Workshopu 26.11. v hotelu Modrá růže s těmi, kdo nemohli v září dorazit. 

Zpět na výpis aktualit


Kontaktní formulář

Máte zájem o studium, nebo se jen potřebujete na něco zeptat? Vyplňte formulář níže a my se vám rádi ozveme.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.

V souladu se zákonem o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb. souhlasím s využitím mého výše uvedeného elektronického kontaktu (e-mail) TC Business School, k zasílání obchodních sdělení a informací souvisejících se studiem, programy a jinými poskytovanými službami a to i v případě, že se nestanu studentem, nebo i po ukončení studia. Souhlas s využitím mého elektronického kontaktu (e-mail) uděluji ode dne potvrzení tohoto prohlášení až do jeho odvolání. Více na stránce ZOOU.

MENU